Lördagen den 19 januari 2013

Publicerad 2013-01-19 23:23:00 i

Hej!
 
Ibland får kan jag få känslan av att allting står stilla? Kanske är det jag som är konstig. Veckan som gått har som sagt varit lugn, spenderat större delen av veckan med att plugga. Åkte till pojkvännen igår och kom hem idag på eftermiddagen. Sen kom J hit och vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord i tre timmar. Mysigt, hade inte träffat henne på flera månader. Det känns som att jag har kommit till ett stadie i livet då det är dags att säga ifrån, säga hejdå till vänner som bara tar massa energi, sluta bry mig så mycket om  vad andra tycker och lära mig att säga nej till andra utan att få ett slag i magen av det dåliga samvetet. Jag menar hallå Julia du ska fylla 20 i år och du kan fortfarande inte riktigt säga nej till nära och kära bara för att du alltid får dåligt samvete, Skärpning! Dock tror jag att detta år kommer bli ett av de bästa, det kan inte bli sämre än 2012 så det är i alla fall positivt! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela