Lördagen den 24 november 2012

Publicerad 2012-11-24 20:34:00 i

 
Hej!
 
Det var ju länge som jag höll mig borta från denna blogg. Nja det vart ju inte så direkt. Hade tänkt att börja med att blogga nu igen, vilket jag har lovat mig själv många gånger men aldrig hållit. Men nu ska jag verkligen försöka! Har som sagt flyttat in i min egna lägenhet och jag stortrivs. En liten etta men den är väldigt lagom för mig. Har ju börjat på universitetet och det blev varken Umeå eller Uppsala, utan det blev Stockholm - Bromma. Just nu läser jag bara teologi men nästa höst kommer jag även börja läsa mänskliga rättigheter på halvtid med. Så det blir både det och religion. Har klarat de tentor som varit så känner mig mer än nöjd kring allt detta! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela