Måndagen den 9 januari

Publicerad 2012-01-09 11:27:47 i Blandat,


Hellu!

En ny vecka och nya tag eller vad man nu brukar säga. Jag är mer motiverad än någonsin och längtar tills studenten och till hösten framförallt. Nu ska jag lägga all min energi på plugget (haha som vanligt alltså). Gjorde en ögonfransförlängning för ett tag sedan, det var skitsnyggt och jag fick äntligen känna på hur det är att ha superlånga fransar. Men när jag väl bestämde mig för att försöka ta bort dom, många hade ramlat av så jag såg helt knäpp ut, slutade det med att jag tappade hälften av mina egna korta små fransar. Hahaha nu ser jag fan inte riktigt klok ut. Lösögonfransar here I come! Har även färgat håret mörkt igen, trivs faktiskt mycket bättre i det så det är väl ett plus i kanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela