Lördagen den 8 december 2012

Publicerad 2012-12-08 12:45:30 i

 
Tjaba!
 
Känns lite sjukt att det redan är december! Om lite mer än två veckor är det jul, konstigt minst sagt. 2012 har bara flygit iväg och det känns som att man bara kommer ihåg små glimtar av året. Inte trodde jag att jag skulle flytta hemifrån när året hade börjat, nej verkligen inte. Men nu sitter jag är i min lägenhet och känner mig rätt så nöjd med allting. Det känns faktiskt som att mitt liv äntligen har börjat och det har blivit så som jag hade tänkt mig. Allting går bra i skolan, är mera självständig, har blivit vuxen, skaffat pojkvän, handlar t.o.m själv (ibland), umgås med bästa vännerna och njuter av tillvaron. Det känns bra nu! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela