Leave me out with the waste

Publicerad 2011-09-18 11:09:42 i Blandat,


Hellu!

Jag har inte haft någon lust att blogga, okej? Men känner att det kanske är dags för ett litet inlägg. Helgen hade jag egentligen planerat från början till slut, men det blev inte som jag hade tänkt mig. Igår gick jag ner till faster och skulle bara vara där i någon timme. Well kom dit vid tolv och var hemma vid halv nio typ. Känns ju verkligen jättebra att jag har huuuur mycket plugg som helst som jag måste ta tag i tu med idag.. Senare ska jag hem till pappa och stanna där tills imorgon, lär ju ta med mig alla dumma böcker dit och fortsätta med pluggandet.. Åååh jag orkar inte...

Det som har hänt under veckan som gått:

- Ställt mig i två bostadsköer i Luleå och Umeå

- Ramlat i trappan i skolan

- Bara tränat en gång

- Ätit alldeles för mycket choklad

- Min Majsie ramlade ner från balkongen


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela