Tisdagen den 4 oktober

Publicerad 2011-10-04 19:56:30 i Blandat,


Hej!

Ännu en skoldag har passerat och det känns som att tiden bara rinner iväg. Veckorna känns som dagar! Idag slutade jag tidigt, vilket jag gör varje tisdag. Idag hade vi jobbintervjuer på engelskan och ingen ville anställa mig, ett tecken kanske? Haha lite röd om kinderna blev jag allt när de andra skulle välja vilken av oss som de ville anställa. Shame on me. Just nu håller jag på att klurar lite på mitt tal till svenskan, men det är flera månader kvar tills jag ens ska hålla det som fattar inte att jag har börjat på det redan nu? Imorgon är jag ledig! Woho! Har två veckors uppgifter på franskan så fick ledigt denna vecka! Très bien merci! Nu ska jag äta upp det sista av chokladen som jag fick av mami och kura ner mig under filten i soffan och titta på tv med de andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela