Tisdagen den 18 oktober

Publicerad 2011-10-18 10:18:48 i Blandat,


Hello!

Det blev visst som jag befarade, hostan blev värre och jag bestämde mig för att vara hemma idag. Har sovit oroligt och hostat, inte roligt. Gårdagen var riktigt lyckad! Jag och tjejerna tog bussen in till sthlm för att sitta i publiken till "Extra extra", det blev mycket skratt och goodiebags med mat i? Hahah vi alla blev lite snopna när man bl.a. fick ett paket med äggnudlar? Sedan drog vi vidare till kista där Fatima skulle kolla på jacka, maten tog vi med oss och åt påvägen tillbaks till tekniska. Kom hem vid halv tio och var helt slut efter allt promenerande och hade träningsvärk i kinder och mage efter allt skrattande! Nu har jag precis skrivit klart mitt referat på franska på ett A4 och ska strax fixa en kopp te och fortsätta med franskan, som faktiskt har blivit riktigt rolig nu när man kan allt mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela