Onsdagen den 19 oktober

Publicerad 2011-10-19 09:14:43 i Blandat,


Hello!

Ska strax börja fixa mig för att sedan pallra mig till skolan, även fast jag hostar som bara den. Har bara franska idag så det är skönt. Ett tag tyckte jag att franskan var jättesvår och tråkig, men nu när man har börjat tagit tag i det så kan man faktiskt mer än vad man trodde! Cirka ett halvår kvar tills vi ska söka vidare, läskigt. Men jag är fortfarande fast besluten med att komma in på Umeå universitet och plugga internationell kris- och konflikthantering, skulle nog passa mig. Senare ikväll är det föräldrarmöte på skolan, men även vi elever kan vara med så ska åka dit med mamma och pappa. Har faktiskt pluggat klart allting som ska pluggas, mitt tal är nästan klart som jag ska hålla vecka 47! Haha här planerar vi! Ps. idag får jag mitt sims... tönten i mig kommer fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela