Lördagen den 29 oktober

Publicerad 2011-10-29 14:34:52 i Blandat,


Hellu,

Det var ett tag sen minsann. Har inte haft nån lust att blogga. Känns som att jag är färdig med den här äckliga, dumma, lilla staden. Längtar sjukt mycket tills nästa höst! Har bytt skola nu också, så nu ska man åka buss i 50 min varje morgon, gud va kul, skit roligt! Bläää för allt! Lovet är helt fullspäckat med saker som jag ska göra, är upptagen varje dag. Skönt att vi inte börjar förrän tisdagen efter lovet dock, så jag hinner andas innan man ska till nya skolan!

Såhär ser mitt lov ut!

Söndag- heldag me pappa

Måndag - fyller 18

Tisdag - åka bort

Onsdag - ut och äta med bästaste vännen

Torsdag - träffa några tjejer från klassen för att fixa lite saker

Fredag - ut o äta mami åh moster, sen möta upp bästis igen

Lördag - middag hos mormor m familjen

Söndag - mormor igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela