Torsdagen den 24 november

Publicerad 2011-11-24 16:49:49 i Blandat,


hellu!

Är sååå trött åh ändå är jag ledig idag + imorgon.. Min bästaste Ewelina gick för ett tag sen, vi har varit hemma hos papi och fixat klar det sista inför presentationerna på måndag. Efter ett antal koppar te och ett paket chokladkakor blev vi äntligen klara, kan bara säga en grej: ibland är vi bra dumma!!! På måndag ska vi hålla föredrag för 46 st och vi som knappt klarar av att prata inför klassen som endast är 10... Hahah vad har vi gett oss in på kan man ju fråga sig? Tur att jag har helgen till att förbereda mig för om jag känner mig själv rätt kommer jag inte sova en blund på söndag. Hihi. Nu sitter jag i alla fall nerbäddad i pappas soffa och väntar på att de andra ska komma hem, hungrig är jag minsann.
   Imorgon ska jag ägna dagen åt att smeta på lite mer brunutansol, städa min garderob (ett måste!!), fixa mina jeans och sedan besöka faster S på en kaffe.


tagen från google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela