Söndagen den 6 november

Publicerad 2011-11-06 17:37:38 i Blandat,


Hello!

Antar att ni inte är förvånade på min dåliga uppdatering, nej jag förstod väl det. Har haft en sjuk rolig helg! Fredagskvällen började hemma hos mig då vi öppnade en flaska bubbel och en flaska vin, sedan gick ni ner till G. (Jag klarade av att gå ner dit i ca 10 cm klackar, men hem gick jag dock strumpfota) Jag, Mojo, mami åh moster drack cosmopolitans, dom smakade hostmedicin så kan inte rekommendera dom. Sen blev det några cider, och ett par andra drinkar. Mötte sen upp bästaste Ewelina och vinglade runt på stan, även faster och hennes kompis träffade vi och vi gick till salt för att sedan gå efter 15 min. Blev inte en så jättesen kväll men jag mådde lagom illa på bussen till mormor dan efter..

Bild tagen från google




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela