Onsdagen den 2 november

Publicerad 2011-11-02 09:48:48 i Blandat,


Hello!

Är väldigt ledsen för dålig uppdatering! Under de dagarna som gått sedan jag bloggade sista har jag:

Söndag - Varit på Romeo och Julia- musikalen med pappa (Det fick jag som 18-års present av honom) Vi åkte in till sthlm och strosade runt där tills det var dags att bege sig till Göta Lejon. Musikalen var faktiskt jättebra!



Måndag - Fyllde jag 18 så vi hade gäster här hemma under dagen och sedan kom en viss Mojo hit och överraskade mig. Hon stannade på middag och två glas rosé. Sedan så slocknade jag i soffan ganska tidigt eftersom jag blivit sjuk igen. Jag fick bl.a. pengar, presentkort och två parfymer.

                  

Tisdag - Igår åkte jag och Ewelina till kista och shoppade loss. Hittade väldigt mycket fina grejer. Lägger upp bilder sen!

Idag - Möta upp bästaste Ewelina för att sedan gå hem till mig och fixa oss inför middan ikväll!

(bilderna tagna från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela