Tänkte ut en dialog mellan oss och allt

Publicerad 2011-05-31 12:52:21 i Blandat,



Hello!

Är verkligen, verkligen innerligt ledsen för att jag inte har bloggat. Nästan. Jag går bara runt och längtar till sommarlovet, känns ganska overkligt att det redan är nästa vecka. Så vad står det på schemat idag då? Jo, ska möta upp mamma om en stund och inhandla mer brunutansol, jag vet jag är beroende. Men vill inte sola solarium, och jag tycker det är för kallt för att ligga på stranden. Var som sagt inte i skolan igår, kände mig seg och trött så bestämde mig för att stanna kvar i sängen som var varm. Dumt med andra ord, vi skulle tydligen bestämma vad vi skulle göra på vår mentors-dag på tisdag då. Great nu kommer det typ vara den som kan kasta ner Julia i vattnet eller den som kan kasta flest bollar på Julia och Ewelina. Som sagt dumt!
Kom hem för en stund sen efter en tur på stan med finaste Ewelina. Vi shoppade lite nytt, äntligen pengar säger jag bara! Undrar hur länge det kommer hålla i sig? Sen satte vi oss på stammisstället pelikan och åt lunch. Mysigt. Hade som sagt ingen skola idag eftersom jag redan är klar med mina kurser. Shit vi slutar liksom nästa vecka? Känns helt overkligt faktiskt, höstterminen segade på som bara den och nu har tiden runnit iväg. Sen är det bara ett åt kvar och sen blir det Paris! Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela