Seal it with a kiss

Publicerad 2011-06-21 15:06:54 i Blandat,



Egentligen vet jag inte varför jag bloggar, jag menar det händer ju väldigt sällan. Om ni vill veta så bokade jag precis tid till slingning hos frissan, intresseklubben antecknar eller vadå? Jag är såå trött på sommaren! Kan det inte blir höst snart. Haha jag låter som en grinig gammal kärring och ärligt talat känner jag mig som det ibland. Man skulle kunna säga att jag har hoppat över min tonårstid, det känns som att jag är 35 ibland och jag kan knappt relatera till personer i samma ålder som mig, hur knäpp får man bli? På fritiden när alla är ute och festar sitter jag hellre hemma och läser böcker? Haha ursh jag känner mig som en outsider. Jag tror det är också därför jag hellre umgås med äldre. Aa här fick ni ett förvirrat inlägg från en förvirrad tjej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela