Jag vill hinna säga allting innan jag ska gå

Publicerad 2011-06-01 20:45:20 i Min vardag,


Hahah gud hittade ett gammalt mail som jag hade skickat till mina tjejer när jag var på Kanarieöarna för typ tre år sen: observera att det inte är skrivet med å,ä,ö..



Date: Tue, 18 Nov 2008 20:47:49 +0100

Heeej gumsilumsan!
 
just nar jag ar inloggad ar inte du de.. typiskt mei assah! Aja, vad gor man. som du ser sa skriver jag lite konstigt, eftersom att det har tagnetbordet inte har nagra normala bokstaver :@.. det ar i alla fall super varmt har. typ 30 grader om inte mer.. jag har brant hela javla magen, tack for att du skrev det, just nar jag laste det sa hade jag brant mei.. ahahhha.. jag saknar er super mkt... det finns typ inte nagra heta killar har.. boooring!!! sa jag ligger och solar hela dagarna och dricker liter vis med cola, inte bra for mitt ansikte kan man ju saga.. ahhah.. hur gar det pa praoen ?? idag va vi pa nan himla 8 km strand, och det var skiit varmt.. som om att det inte kunde bli varre sa var det ocksa en nudist strand.. jag kommer aldrig mer att kunna ata korv i hela mitt liv !! HAAHAHHA.. aja men du far ha det sa bra :)
 
 
pussar och kramar /// en morots fargad verison av Julia ;P<33333333333333


Hahahah kunde man vara mer fjortis....





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela