Jag är så svag, ger dig en kram

Publicerad 2011-06-01 17:57:36 i Min vardag,


Hello

Har äntligen piggnat till lite, haha somnade i soffan i x antal timmar när jag kom hem så nu känner jag mig äntligen som mig själv igen. Dagarna segar förbi nu när alla läxor är klara, jag vet töntigt Julia. Men som sagt jag gillar läxor, då får man tänka ordentligt. Annars är mitt huvud lika luddigt som vanligt. Haha Johanna muta mig med pengar om jag skrev en novell till henne, a big no no! Ångrar mig nästan lite nu när jag tänker på alla klänningar jag hade kunnat köpa för dem.. Ska ut och springa om en stund sen väntas sängen. Är ledig imorgon åh på fredag, gud va skönt! Ska passa på att sola lite så min bränna inte ser så fejk ut.. hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela