I can be your girl, but would you love me if i ruled the world

Publicerad 2011-06-19 11:34:11 i Blandat,


Hello!

Okej jag ska berätta en hemlis: jag är redan trött på sommarlovet! Ja ni hörde tyvärr rätt. Det har inte ens gått två veckor och jag längtar redan tillbaka till skolan, hur knäpp får man vara? Jag är så sjukt himla rastlös om dagarna, det enda jag gör är att tänka och jag har tröttnat på att tänka hela tiden.. Förlorar säkert tre hjärnceller om dagen bara för att jag inte gör någonting. Haha jag längtar till och med till lektionerna, franskan speciellt? Och snart börjar alla jobba, men inte jag. Vad ska jag göra då liksom? Tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt..Jag vill ha tillbaka alla rutiner, jag hatar när man inte planerar något.. Och alla är 18 så dom får gå ut, men inte jag.. jag får istället visa leg när jag ska hyra en skräckfilm. Man ba hallå ser det ut som att jag under 15 eller, inte mitt fel att jag är kort! åååh jag är så irriterad!!

Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela