För jag är namnet som du har på armen

Publicerad 2011-06-13 21:11:30 i Min vardag,


Hello!

Men vad är det här två inlägg på en dag! Det börjar bättra sig tror jag. Kom hem för en stund sen med Johanna på intåg. Vi har varit duktiga som släpade upp våra trötta arslen till gymmet. Det var väldigt hett där inne, killara med. Nej då men luftkonditioneringen fungerar inte och det känns som en bastu. Nu sitter vi här vid varsin dator, sociala vi är. Imorgon hoppas jag att det regnar så att jag inte har någon anledning att vara ute och kan på så sätt ligga och läsa hela dagen utan att få dåligt samvete. Hoppas, hoppas, hoppas! Lägger in en bild på den snyggaste som finns, nej Johanna inte Rob..

 mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela