Du är nån annan nu

Publicerad 2011-06-13 10:28:42 i Min vardag,


Hellu!

Vaknade för en stund sen av att syrran stod och kollade på mig. Är du vaken? Nej jag sover, lämna mig ifred. Imorse ställde jag klockan på 06.17 och jag pallrade ut på en riktigt powerwalk, var hemma vid halv åtta igen, drack kaffe och gick åh la mig. Rolig morgon.. Tråkigt att det är så dåligt väder idag bara, jag som hade tänkt att sola. Ikväll blir det gymet med Johanna och under dan måste jag plugga franska. Jag vet, vem pluggar på sommarlovet liksom? Jag, tjejen som inte har något liv och valde franska steg 5 och sedan universitetsnivå. Just nu vet jag inte riktigt vad jag tänkte, men kommer väl på det senare antar jag. Man får väl hoppas i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela