You said nothing..

Publicerad 2011-01-08 18:55:22 i ,


Hellu,

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp. Igår hade jag och mojo bokat tid till en instruktör på gymet. Dålig idé, så sjukt himla dålig idé. Han bara öste på och pushade på som bara den. Ursh nu kan jag knappt röra mig, känns som att jag har blivit 40 år äldre. Mina armar är helt ömma och benen är som pinnar. Hemskt! Men det var värt det! Beach 2011 eller vad man brukar säga. Man ska aldrig sluta när man ligger på topp, imorgon ska vi upp igen och köra gärnet. Har tränat 4 ggr sen i söndags, känner mig rätt så duktig fakitskt. Igår spenderade jag och systeryster hos min faster, vi snackade i fyra timmar men sen var det dags att bege sig av hemåt igen. Idag var vi också där, mysigt. Nu ska jag sätta mig ner med min bok och njuta av den näst sista dan utav lovet. Sorligt...

pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela