Let me know..

Publicerad 2011-01-20 17:31:04 i ,


Ursh vilken dag! Vi hade sovmorgon till 13.10 ju och jag blev då väckt utav mamma halv sju! Och inte kunde man somna om heller. Lite sådär lagom roligt när man har 6 timmar på sig innan man ska till skolan. Men jag antar att jag fick för mycket tid för jag lyssnade på musik en stund och vips så var klockan tjugo över ett. Vad är oddsen att man glömmer tiden?! Ursh jag blir så irriterad! Så det var bara att springa till skolan för att sedan ha franska i ca en och en halv timme och sen gick jag hem igen. Rolig dag, skit rolig! Snart ska jag och syrran möta mojo och amanda för att dra upp och träna lite. Lär väl ramla av rullbandet eller tappa en hantel i huvudet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela