I'm so glad that you made time to see me..

Publicerad 2011-01-02 11:08:24 i ,


God morgon!

Okej jag har varit vaken i snart två timmar, blir så irriterad att man aldrig får sova ut. Har precis druckit en kopp kaffe och känner äntligen att jag börjar bli lite mer normal. Inget kaffe, ingen glad Julia. Idag ska jag och mamma + syster dra upp till gymmet åh träna. Mojo skulle också med tror jag, hoppas att hon vaknar snart bara? Det känns att det är dags att röra på fläsket och tagga till sommaren 2011, man kan aldrig börja för tidigt med det. Ikväll ska jag fixa håret också, ska kanske klippa lugg jag har inte bestämt mig än. Ursh det är bara en vecka kvar innan skolan börjar igen, tråkigt. Nej nu ska jag byta om!

pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela