I go back to december all the time..

Publicerad 2011-01-01 19:55:40 i ,


Ursh är sjukt trött på den där jävla listan! So 2010 eller vad man brukar säga. Nej slutar med den nu, känns bara drygt. Jag är superseg idag, har fortfarande på mig pyjamas. Men pallrade mig faktiskt ut på en promenad för att köpa hårfärg, så ska färga håret i veckan. Har funderat på om jag skulle färga tillbaks till min riktiga hårfärg, blond. Men nej, jag orkar inte hålla på och avfärga, håret kommer vara som svinto sen. Så jag tänker fortsätta att vara brunett, trivs faktiskt mycket bättre i det också. Haha plus slipper klassas som en fjortis med! Jag funderade ut några nyårslöften igår, men tänker inte skriva dom här för det betyder otur har jag hört? Men men vi får väl se om det slår in (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela