And I can't trust anything now...

Publicerad 2011-01-02 17:50:19 i ,


Cha cha,

Är hemma igen. Det blev en tur upp till gymmet trots allt, men mojo fick springa efter oss eftersom hon alltid är lika seg. Haha stackarn! Ursh det märktes att jag har blivit ganska otränad på sistonde, det var till och med jobbigt att springa :( mina knän var inte särskilt glada heller. Jag försökte vara snäll när jag erbjöd mig att vara min syrras instruktör, men nej nej jag var inte bra nog! Hon ska få! Jag tänkte försöka fixa ett nytt program så måste ringa och boka instruktör, fast jag lider ju inte direkt om instruktörern skulle vara snygg (a) hihi. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så att jag kan få färga mitt hår!!

pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela