Then you came and messed me up, and now I'm done so done

Publicerad 2011-08-12 11:59:35 i Blandat,


Hello!!

Minst sagt dålig uppdatering!! Är hemma själv tills på tisdag eftersom mami och syster är i Grekland. Saknar dom sådär ganska så jättemycket. Men till min förvåning har jag klarat mig alldeles utmärkt själv, okej första natten var hemsk men nu går det bra! Tror att jag har åkt på nån dum förskylning som har satt sig i bröstet och i luftvägarna, känns som att jag andas in kalluft hela tiden? Konstigt. Ska snart bli hämtad av moster min för att fira min kusin som fyller år idag. Funderar på om jag ska sova kvar där om det inte släpper i bröstet snart, vågar inte sova hemma själv om det skulle bli jobbigt att andas? Men som sagt vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela