I can't take this any longer, thought that we were stronger

Publicerad 2011-08-29 20:07:35 i Blandat,


Hallå,

Åååh jag vill bli frisk nu!  Det gör ont i hela kroppen, jag borde nog inte ha tagit den där promenaden.. Försent. Sitter och väntar på att Svenska Hollywoodfruar ska börja, haha jag vet skitlöjligt men jag blev fast efter första avsnittet. Ska nog passa på att kika på ett avsnitt av Paradise hotel medan jag väntar Intresseklubben antecknar eller vadå? Har magkatarr igen så fick gå hem från skolan idag eftersom det kändes som att jag skulle spy under lektionen. Äckligt, blää. Vet dock inte vad jag är stressad över? 
Haha jag har redan tröttnat lite på det blonda  Vilken hårfärg passar jag bäst i liksom??? Slänger in två bilder när jag är blondin och brunett..



Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-08-30 14:07:06

Du är fin i vad du än har för färg men måste säga att du såg äldre ut i brunt:)och du va ortoligt fin i det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela