For the first time you can open your eyes

Publicerad 2011-08-14 11:01:46 i Blandat,


Hellu!

Kom hem för en stund sen, har spenderat i stort sätt hela helgen hos moster. Haha en fegis som jag är vågade inte sova hemma själv, åh jag längtar verkligen tills mamma och syrran kommer hem! Bara två dagar kvar jippi! Möttes av två inte så glada i filurer när jag öppnade dörren, snuttisarna. Idag måste jag verkligen städa, tråkigt värre. Nu är det bara en vecka kvar innan skolan börjar, gud vad jag längtar! Hatar verkligen sommaren har jag märkt.. Men det kommer även bli tufft nu när det är sista året, måste välja vilket universitet man ska välja med.. Hm, har funderat ganska mycket på Umeå och läsa internationell kris- och konflikt hanterare, verkar ganska kul faktiskt. Men som sagt som alla vet har jag en bra förmåga att ändra mig minst tusen gånger innan jag bestämmer mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela