But they fill me with doubt

Publicerad 2011-08-24 11:07:15 i Blandat,


Hellu,

Har precis skrubbat bort sommaren, dvs. all brunutansol. Så nu är hela jag gräddvit och allmänt blek... Mitt hår var fullt med tovor och det tog tre schamponeringar, en balsamkur och en hårinpackning för att reda ut kråkboet. Haha så nu känns det som att jag har kala fläckar här och där bara för att jag bokstavligt fick slita igenom borsten genom håret.
   Skolan har ju börjat nu, förstår inte riktigt hur jag tänkte när jag tidigare har skrivit att jag har längtat dit? Måste ha haft någon tillfällig minnesförlust eller något? Schemat är dock väldigt bra, har sovmorgon flera dagar i veckan och slutar som senast 15.20 och börjar kl 1 en dag så ska inte klaga direkt. Åh hoppas att mina skor kommer idag som jag beställde förra veckan, jag vet jag måste sluta. Haha jag räknade alla mina koftor förra veckan, 17 st. Nu vet jag vart alla mina pengar tar vägen. Sen såg jag en snygg kappa som jag tänkte slå till på men tänkte att jag kanske  borde räkna alla jackor innan, 8 st. Så jag ska nog tänka om lite. Ursh jag får ångest när jag ser hur mycket kläder jag har köpt och ändå känns det som att jag inte har några alls? Nu får det vara nog med allt slösande! Efter dom här skorna, då...
































Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela