My hotel in Manhattan...

Publicerad 2011-04-19 14:47:43 i ,


Cha!

Är sjukt seg och jättetrött! Ont i huvudet har jag också, jippi! Min mor tycker att jag är lite för sarkastik? Ersh livet blir ju verkligen mycket roligare om man inte är det. Nej. Min sista lektion börjar snart i alla fall, ska bara se på nån film så det är skönt. Haha hittade min gamla dagbok imorse som jag skrev i för ca ett år sen. Haha skriver det jag hade kommenterat om min bästa Ewelina:




(12 september 2009)

"Hellu, Ewelina har börjar i vår klass. Kul, eller ja ganska.".



(14 oktober 2009)

"Hellu, Ewelina är skitrolig! Är typ bara med henne i skolan (a)"




Man kan minsann ändra sig på en månad!

älskar dig knäppastepinsammastesvårordigastebästastepåattskämmautsigsötaste Ewelina Hedvalls!

Kommentarer

Postat av: ewelina

Publicerad 2011-04-19 16:39:09

hahahah, älskar dig med knäppaste jullanpu**an! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela