How can you pretend to be so cold?

Publicerad 2011-04-07 08:18:17 i ,


Hellu!

Dålig uppdatering jag vet, men ni däremot borde ha vant er vid det här laget. Det enda jag gör är att plugga, plugga och återigen plugga. Denna vecka har jag lämnat in 5 uppgifter och det känns som att jag typ har lika många kvar. Nej jag är trött och sur, jävla allergin suger upp så himla mycket energi. Äckelpollen! Idag har vi i alla fall sovmorgon, men jag var tvungen att gå upp nästan som vanligt för att plugga. Vad är det här?! Aja börjar inte förrän elva, sen lär jag väl sluta sent bara för vi har franska sista lektionen, tråkigt så sjukt himla tråkigt. Nationella prov imorgon också, great! Gud vilket intressant inlägg, hoppas verkligen att ni antecknar allting jag skriver...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela