The world stops...

Publicerad 2010-10-23 21:48:33 i ,


Jag ska nog börja skriva igen. Shit vet inte hur länge sen det var som jag tog mig tid för att skriva. Men nu känns det äntligen som att det är dags att ta tag i det. Du ska inte kasta bort din talang eller vad man nu brukar säga? Well blir väl att skriva klart min bok, har skrivit över 40 sidor så har hälften kvar ungefär, men jag ser fram emot det. Idag var jag uppe på gymmet och tränade med mami sen så har jag läst massa av mina böcker som jag fick nu i veckan, typ 30 stycken! Wiho!
 Har hittat ett nytt projekt också, ska måla dörren till mitt sovrum hemma hos mamma tänkte jag. Undrar vad jag målar där. Lägger in en bild när det är klart i alla fall! Låta fantasin flöda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela