My new nickname is you idiot...

Publicerad 2010-10-27 20:33:29 i ,


Cha cha,

har inte bloggat på länge. Men jag har haft fullt upp. Har gjort alla läxor och inlämningar av olika slag den här veckan och nu är jag läxfri! Shit va skönt! Gick upp och träna efter skolan idag och gick ned på stan mamma sen. Inhandlade ett par nya uggs, det var verkligen nödvändigt för mina hade gjort sitt. Sen gick vi runt, jag handlade en mössa och lite smått. Nu sitter jag här halvsovandes. Måste bara säga att min vän monika var sjukt snygg i sin nya frilla idag!
Snart är det äntligen lov! Jag går och räknar timmarna tills fredag. Hade historiaredovisning idag, det gick faktiskt jättebra! Jag börjar få in snitsen med det här med att prata inför andra. Haha, okej jag var ganska nervös innan men det flöt på bra när man väl fick öppna munnen.

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2010-10-27 22:49:51

Åh tack Julis! Du kan ju också skaffa det, lär ju passa hehe :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela