Jag vet vad som måste göras... jag kommer äntligen att bli okej!

Publicerad 2010-10-09 23:15:43 i ,


Den här helgen var varit för mycke.. Har rensat garderoben och valt att lämna bort de kläder som inte riktigt passar längre. Blir lika besviken varje gång när man provar en tröja som inte längre sitter som den ska. Men vad gör man. Det är bara att bege sig till klädaffären och inhandla nya. Kläder finns det gått om, men inte så många som sitter perfekt. Jag valde att spara några stycken för säkerhetsskull och jag är nöjd med det valet. Kan gå och lägga mig utan att känna något behov av att kolla extra bland alla plaggen. Nu har jag sorterat allt iordning. Var modell för sig. Känns som en sten lyftes bort. Jag borde ha gjort det här för länge sen!




pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela