Here in the dark, in these final hours.. I will lay down my heart...

Publicerad 2010-10-15 19:04:32 i ,


Hellu,

Sitter hemma hos papi och ska strax dricka vaniljkaffe. Gott! Igår kom jag hem till pappa och sen åkte vi till min kusin som fyllde år. Fikade lite och busade med hunden. Det var trevligt att träffa dom igen.
    Jag är helt slut, känns som att jag börjar bli sjuk... Gick inte så länge idag dock, slutade tjugo över elva, åt lunch och begav mig sen ner på stan med Ewelina och Fatima. Kollade runt lite i butiker och drog vidare till pelikan och fikade lite. Mysigt. Sen var jag duktig och gick upp till gymmet! En stjärna för dig Julia. Den här helgen ska jag spendera med pappa och syrran. Skönt att inte behöva göra något, inga läxor heller för den delen!

pussiluss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-20 21:51:52

Ja hos mig får du gott kaffe, du får komma tillbaka snart igen på en vaniljlatte <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela