Didn't think twice to look back...

Publicerad 2010-10-21 18:09:05 i ,


Hellu,

Är hemma och pluggar lite. Känns som att jag har fått allting avklarat nu. Haha, mitt pluggande har gett resultat; inte ett enda G sen skolan började! Jippi! Jag är så himla glad! Mitt liv är underbart just nu, har personer runt omkring mig som jag älskar, hösten är här och snart är det lov. Äntligen kör jag bilen och bestämmer vart jag vill åka. Ewelina är så söt när hon sitter och fnissar i skolan, haha hela den här dan har varit helt crazy. Men det bästa av allt är att jag har kommit i kapp i franskan, det var på tiden kan jag lova. Än är det inte försent. Efter skolan gick jag och Ewelina ner på stan och sniffade på olika parfymer. Beyonces nya luktar sjukt gott! Ska önska mig den när jag fyller år tänkte jag. I helgen ska jag vara med mamma och linnéa. Vi ska ha en tjejhelg som vi kallar det, med massa tillbaka till eden, oth och godis! Längtar!

pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela