new day

Publicerad 2010-03-05 15:41:57 i ,

Hallå,

hoppsan har inte bloggat på ett tag! Men jag har faktiskt haft fullt upp hela veckan, faktiskt. I måndags hade vi tjejkväll hemma hos Jennifer, det var mysigt. Emma hade med sig New Moon! Asså jag, Johanna och Jennifer skrek som galningar när snyggingarna Rob och Taylor kom upp på tv:en. Uuuh, jag fick andnöd när Taylor tog av sig tröjan. En kopp i närheten nån?
I onsdags kom Johanna och Ewelina över. Mamma jobbade kväll så jag bjöd dom på middag. Haha vi kollade på It. Asså den sög, okej den var lite läskig när clownen kom fram och så. Men inte så farligt. Sen kollade vi på någon annan skräckis, The Nun. Usch den var inte rolig, i den filmen fanns våra namn med. Scary så nu vågar jag inte sova i mitt rum (a)
Igår var jag i Sthlm med min pappas flickvän, det var kul. Vi hade fått tid till någon sån där modelstudio. Vi blev sminkade och fotade. It's was fun! Igår kväll fick jag fnatt och klippte min lugg. Det blev bra, tror jag. Hoppas att jag inte ser ut som "Förlåt att jag kom försent, men jag såg inte klockan". Ersh det tror jag inte. Jag tvingade med mamma ner på stan så att jag kunde köpa hårfärg. Så jag ska färga min utväxt nu ikväll. Yeaay!
Imorn blir det av till Johanna, superkul!

Men nu ska jag plugga :D

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-03-05 19:44:55

HAHAHA , bra där med luggen julia ;)

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-03-08 08:55:21

HAHHAHAHA vi som hatar alla fjortisar som skriker och nu skrek vi oxå på new moon! (A) pinsamt elr vad??!!! <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela