Monday is my hateday!

Publicerad 2010-03-22 14:23:44 i ,

Hallå,

Nu sitter man här i skolan igen. *Snyft* jag skulle gärna kunna sova igenom den här dagen också. Idag började temaveckan. Wiho! Yey min grupp blev väl ganska bra skulle jag tro. It shall be exiting to see what we can do. Idag har man utvecklingsamtal också.. Och både mamma och pappa ska komma. Help!
Helgen blev lyckad i alla fall, jag beställde en ny mobil som kommer nu i veckan. Can't wait! Sen var jag med sötnosen Johanna, vi satt barnvakt. Det var nästan som att ta självmord kan jag säga! Jag tänker i alla fall aldrig någonsin skaffa barn. Och inte ska dom vara fula i munnen heller, vad är det med småbarn nu förtiden? Inte ens jag använder såna ord som småungarna, på 6 och 8 år använde. Nej fy, dom blev säkert så sen emma prutta på en av dom. Aja, dom är bra på att förhandla i alla fall.

Kusin 8 år: Du får låna min data om jag får slå dig hårt tre gånger på rumpan med tv:dosan.
Johanna: Okej då!

Hahahah fy vad hon skrek, och min andra kusin kom in och ba: va skriker hon hela tiden för? Aaw söötnos. Juste vi kollade på systrar i jeans två också! Gud vilken snygg kille som är med säger jag bara! Dregelvarning!



Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2010-03-22 17:40:53

du tar ju dom där för deras utseende och inte personligheten julia :o jag är fan inte som den där fulingen ;)<3 PUH!

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-03-23 14:25:27

HAHAHAH jaa galen kusin säger jag bara! Jag ville inte lyssna på salem al fakir en gång till! :O det är manboy som gäller! :D var tvungen att offra mig för gruppen! :D <33

Postat av: Emma

Publicerad 2010-03-23 17:02:30

Haha yaay jag får vara ugly betty!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela