little miss sunshine

Publicerad 2010-03-12 20:00:32 i ,

Hallå,

ooops, vad den här veckan har gått fort! Var ledig idag, skönt. Men vaknade ändå vid 6-tiden. Yippi, so me! Ursh nej, sen var jag faktiskt ute och gick i ca 45 min. Jag är stolt över mig själv. Resten av dagen har jag spenderat framför tv:en, jag har pressat bevvan you know. Men kolla mest bara när Dylan var med (a)
Åh juste jag har ju faktiskt färdigtställt min "lilla" diktsamling. 32 st är det än så länge, men jag ska försöka att skriva så att det blir runt 40. Jag har bestämt att jag ska skicka in dom till något bokförlag. Try my wings for a bit! Det ska bli kul och se om man får något svar tillbaka :D
Imorgon blir det av till moster och co. Vi är bjudna på middag, det ska bli kul och mysigt. Ska kolla på finalen av melodifesitvalen där, Go Anna Go!
Det som återstår av helgen ska jag inte göra något alls av, kanske rita lite bilder till mina karaktärer i min historia uppsats, men har inte bestämt mig än ?
Lägger upp lite bilder sen min fotografering! OBS! Varning för en finne mitt i pannan!!

 

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2010-03-14 10:38:55

Naw va söt du är ! :D<3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela