i hate mondays

Publicerad 2010-03-08 12:37:22 i ,

Hallå,

Nu sitter jag här igen. Hahah vi hade gympa idag, jag äger på att boxas säger jag bara! Stackars Johanna som fick vara med mig. Jag slår vad om att jag är handikappad på vänster sida av kroppen. Eller så är jag bara onormalt svag.. Hehe.. Aja när Johanna skulle slå mig fick hon för sig nått:

Johanna: Jag är Tiger Woods.
Jag : Eeh Jojjo han spelar väl golf?
Johanna: Ja, juste det gör han ju!

Johanna den knäppisen sa: Tänk att du slår Selena Gomez. Haha sötis! Men då råkade jag slå henne jätte hårt i stället (DEN ENDA GÅNGEN SOM JAG SLOG SÅ ATT DET KÄNDES VILL SÄGA) Stackare! 
Snart är det dags för franska. Not so funny. Och sen när jag kommer hem får jag äntligen min bok. Jippi! Can't wait!! Haha då vet man i alla fall vad jag kommer att göra ikväll :)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-03-12 15:51:24

sv; Jag kommer ju och hälsar på;D kommer sakna er med <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela