home sweat home

Publicerad 2010-03-28 18:54:54 i ,

hallå!

Jag sov med Jennifer hos pappa i fredags! Det var jätte mysigt, men ursh vad omogna vi blir när vi väl kommer igång (a). Jag har inte skrattat så mycket på länge. Och sen började jag att sjunga "tänd en tumme och låt den brinna.. osv" och sjöng en annan stämma samtidigt! Fy vad vi skratta. 
    Vi svulla massa! Ursh jag vill inte ens skriva upp allt för då är det på riktigt! Aja, det blev i alla fall b&j's. Emmis och Mårtiz kom över en stund sen på kvällen när vi kollade på troja. Haha, dregelvarning säger jag bara! Muuums Brad Pitt. Kvällen var i alla fall obeskrivlig! Choklad, skratt och tårar :D

Älskar dig gumsilumsan! 

HAHAH en jätte gammal bild på oss :O

 

Kommentarer

Postat av: drottningen Jennifer

Publicerad 2010-03-28 18:58:41

AHHAHA bilden xD !! den är säkert 4 år gammal ;) (a)

Den här kvällen måste göras om!! :D pussälskar dig pinglis <3<3<<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela