boring or what!

Publicerad 2010-03-19 11:31:48 i ,

Hallå,

Har inte bloggat på länge, men jag har bara inte orkat eller haft tid. Har precis gjort sista nationella provet i matte. IG here I come säger jag bara. Nej du, det gick åt helvete! Så nu sitter jag här, en fredag. Jag går aldrig i skolan på fredagar, Men men nu var man minsann tvungen...
Idag ska jag inte göra någonting alls, hem och läsa min älskade bok som jag fick igår. Haha, gårdagen var ju inte helt normal. Jag var me Jennifer som vanligt. Vi köpte c*****d (a) bad julia bad! Sen gick vi hem till mig och kolla på ett avsnitt av sex and the city. Efter det drog vi hem till min pappa, min syrra tvinga mig att baka. Även fast att jag bad henne att göra det själv, för jag har en tendens?* att förstöra allt. Men nej, hon ville det. Så jag den snälla stora systern gjorde snällt som hon sa. Men jag skulle ha lyssnat på magkänslan. Dumt dumt. Det slutade med att sockerkakan smaka bakpulver, jag spillde ut smet i ugnen så att det lukta bränt i hela lägrnheten, kakan rann över i ugnen så nu måste jag göra rent ugnen när jag kommer hem och kakan blev inte ens klar! Hahah, so me!
Åh juste på engelskan satt jag och Ewelina åh gjorde twilight quiz på fb, direkt när engelska läraren kom in stängde vi ner. Och hon ba: Ja det är ju bara ni tjejer som jobbar här inne. Ooops sorry!

slänger in en bild på min söötnos :D


Kommentarer

Postat av: jennifer the best

Publicerad 2010-03-19 19:33:43

HAHAAH ja gårdagen var sjuk fan xD iaf din berömda kaka :D älskardig pinglan<3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela