It's so easy to get lost inside

Publicerad 2010-06-08 08:55:23 i ,


Hellu!

Vaknade för en stund sen, nu sitter jag här med en kopp kaffe och halv sover. Vi börjar inte förrän kl. 1 idag, skönt, men då slutar vi kl. 8 istället. Imorgon ska vi åka ut till lunda med klassen. Jag tänker absolut inte bada! Ursh nej, jag skulle hellre stanna hemma och sola. Men no no, vi ska ut dit och spela fotboll mm. Undrar om någon märker om fotbollen plötsligt försvinner.?..
    Det är skolavslutning på torsdag! Shit vad tiden har gått fort. Nu går jag ut första ring, snart har jag bara två år kvar. Jippi! Nästa vecka ska jag sitta barnvakt hela veckan, men det ska bli ganska kul. Ungarna är så stora att dom klarar sig själva så jag behöver bara se till att vara där om någonting händer. Och så får man betalt också, så det är ganska skönt när man inte har något sommarjobb (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela