is it just me, did i commit a crime?

Publicerad 2010-06-03 14:25:16 i ,


Hellu,

Sista riktiga skoldagen! Wiho, känns skönt att få allting avklarat. När jag kom till skolan imorse så visade det sig att jag faktiskt hade kunnat legat hemma under täcket hela dagen. Svenskan bestog bara av betygsamtal och göra klart allting, jag var klar och betyget blev super. Mvg! Så jag och Jennifer satte oss ute i solen, super skönt, men det var lite för varmt. Historian var även den bara en "göraklartallting" lektion så jag slutade kl 11 idag. Nu sitter jag och väntar på att Jennifer ska sluta och sedan möta upp henne. 
    Jag var duktig igår som följde med mamma till spåret och gick. Men jag lånade linnéas träningsbyxor som är lite för tajta för mig. Och jag tänkte absolut inte på att det skulle bli varmt i tajta byxor. Så nu har jag värmeutslag i jumsken(?). Ersh jag får skylla mig själv. Dumskalle säger jag bara! Nu är det bara typ tre veckor kvar innan vi åker till Grekland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela