I know that it's hard on a rainy day

Publicerad 2010-06-09 19:06:07 i ,


Imorgon är det skolavslutning. Shit vad tiden har gått fort, känns som att det var igår som vi började gymnasiet, men det känns ändå som att det var hundra år sen vi slutade nian. Det känns faktiskt inte som att jag har gått på roslags. Kanske är det bara för att det inte finns någonting att minnas därifrån? Idag var vi som sagt ute på Lunda. Det var helt okej faktiskt, vi tiggde skjuts från birgitta eftersom att vi inte orkade gå den lilla sträckan. Jag är väldigt stolt över mig själv, jag var i vattnet! Okej, u got me jag badade inte, men mina fötter och ben fick sig en simtur. Haha, brände mig gjorde jag också. Det kommer vara riktigt sexigt imorgon att se ut som en räka.. Hehe, jag får plundra linnéas garderob och kolla om jag hittar någon kofta (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela