But if i still believe you love me, maybe i'll survive

Publicerad 2010-06-03 19:17:19 i ,


Hellu,

Jennifer åkte hem precis. Vi hade as kul, jag mötte upp henne vid konsum och så hadlade vi lite gotti gotti. Det blev ***** och ******* samt en varsin loka. Först hade vi tänkt att lägga oss på en brygga precis vid mig, men det blåste så mycket så vi la oss på en gräsplätt vid grindskolan. Haha vi åt det vi handlat och glassade i solen. Gud, vad vi är omogna? Linnéa tyckte att jag var lika mogen som en 11-åring. Jag ska nog inte ta det som en komplimang. Vi låg och planera om våra framtida pojkvänner, hahah ursh fy vad vi skratta. Så mycket har jag inte skrattat på länge! Tack sötnos!






















Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2010-06-04 14:35:00

HAHHA åh gumman! vi ska nog inte umgås så mycket för att vi blir tjocka och omogna när vi är HAHAHAH (a) äääh! i like it ;) måste göras om! men då köper vi *** och ***** hhiiih ;) älskardig pinglan<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela