you find me behind a bookcase

Publicerad 2010-02-19 11:05:43 i ,

Hallå,


Ingen sovmorgon för mig idag heller. Haha stackars lilla syrran som var rädd från en skräckis hon sett. Hon tvingade mig att sova i hennes rum, inte så kul när hon tar upp större delen av sängen och Mulle låg vid mina fötter så jag fick rulla ihop mig till en boll. Så när hon sen somnat smög jag mig ut, men stackarn vaknade mitt i natten och märkte att jag var borta. Busted!
Ursh jag är så himla less på löshåret, so it's going off. Jag orkar inte hålla på med det varje morgon, plus så hatar jag min hårfärg just nu! Blää! Ska förmodligen bleka tillbaka håret på sportlovet. Blonde here I come! Yeaay, jag längtar!
Ska strax iväg för att träffa Johanna, vi är duktiga och ska äntligen upp och träna. Det känns som det var flera veckor sen. Eller vänta, det var det ju.
Senare ska jag och syrran över till pappa, it's his weekend. Undrar vad vi ska hitta på då? Jag kommer förmodligen bara att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela