when you're hungry like a werewolf

Publicerad 2010-02-15 10:04:30 i ,

hallå,

Nu sitter jag här i skolan med Johanna. Ewelina den skolkaren verkar inte komma idag... Ursh vi har bara haft en lektion och jag är redan hungrig som en varg. Hoppas att inte magen snackar mer än mig bara.
Haha jag drömde en mardröm inatt, att jag blev uppäten av en fisk. Så jag smög mig in till syrrans rum med kudden och nallen och la mig brevid henne. Jag försökte att smyga iväg imorse och låsas som ingenting.. Men men hon kom på mig! Busted!
Idag skulle jag egentligen ha tränat men eftersom att allt ligger i tvätten får jag skippa det, bad för mig! Så jag antar att det blir plugg resten av kvällen. Mamma jobbar kväll så jag får vara hemma själv :(

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-02-15 12:25:25

HAHAHHAHA där ser du att du inte ska kolla på sksräckisar julia! till och med blair witch project! ;) <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela