when the day is going slow

Publicerad 2010-02-16 14:11:31 i ,

Hallå,

Nu sitter jag här i skolan igen. Ursh vi slutar 16.40 idag, lagom roligt.. Mulle väckte mig kvart i fem imorse och vägra låta mig somna om. Påsarna under ögonen gör att det ser ut som om jag är halvt död eller nått. Jag kan somna när som helst.
Det enda som jag ska göra idag är att plugga till nationella provet i matte imorn, jag känner på mig att det inte kommer att gå bra. Min vanliga otur.
Haha jag tvinga Ewelina till skolan idag, den latmasken försökte att dra västa ursäkten för att inte komma till skolan. Det var för att hon inte hitta sina nycklar, pff. Så nu har vi båda jackorna i mitt skåp, lite lagom fullt det är asså. Ursh ursh, vi har varit hungriga hela dagen, våra magar har praktiskt taget snackat mer än oss. Illa!
Emma och Monika kör fortfarande med rob-artikeln. Och Emma är så söt när hon skulle säga robert. Med hennes förskylning blev det råbert. Knäppskalle :)

kastar in en bild på min älskling <3

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-16 14:18:39

Mobbning ;D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-16 16:34:58

Tredje filmen kmr ju i maj:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela