When everything feels wrong, u got to be strong.

Publicerad 2010-02-13 10:44:35 i ,

hallå,


Vaknade för en stund sen, underbart att det är lördag säger jag bara! Går dagen blev lugn, gick över till faster en stund på kvällen. Det var mysigt.
Idag ska jag väl mest plugga antar jag, måste göra klart uppsatsen... Boring! Eftersom att mamma ska ha nån fest antar jag att jag kommer sitta i vardagsrummet hela kvällen. Lite senare kommer Johanna över och vi ska utmana ödet än en gång genom att kolla på en skräckis. Ursh, jag fattar inte varför jag kollar när jag ändå inte kan sova på flera veckor sen? hahah.
Åh juste Ewelina och johanna har utmanat mig att skriva en "glad" dikt, tydligen är mina så dystra. Well well let's see how that's going.

Lägger in en dikt;

Om ditt hjärta var stilla, men mitt slog. Skulle jag göra allt så att du inte for illa, men det skulle inte vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela