The new me

Publicerad 2010-02-12 16:41:07 i ,

Hallå där!


Nu har jag startat en ny blogg! Vad blir det? Min fjärde kanske, om jag räknat rätt. Haha, hoppas att jag kommer skriva och uppdatera den här gången då.

Let's see, vad har jag gjort idag? Jo, jag vakna vid halv sju, inte så kul om man är ledig på fredagar. Ursh ursh, sen gjorde jag ett ärende på stan.
Jag och Johanna hade bestämt att vi skulle ta en prommis idag så medan jag väntade på att den snigeln skulle vakna, bakade jag muffins. Bad säger jag bara. Men gott var det!
När Johanna väl hade vaknat träffades vi nere i parken, vi gick super långt! Jag har fortfarande ont i benen. Vi gick genom stan, genom lommarn, runt elljusspåret, runt nån gård (vet inte vad den heter) och sen hem. Känner mig duktig i alla fall :)
Nu ska jag skriva klart min historia uppsats. Senare ikväll ska jag umgås med pappsen.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-02-12 21:46:58

HAHAHAH jaa duktiga var vi iaf tkr jag! :D

vi gick ju as långt asså! ;) 2 timmar blev det!

<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela